Niet tevreden?

Onze medewerkers doen er alles aan om jullie goede zorg te verlenen.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent.
Wacht dan niet en neem gerust contact met ons op om samen te zoeken naar een oplossing.
06-45888939 (24 uur per dag)
 

Als u niet tevreden bent met de zorg, bespreekt u dit bij voorkeur eerst met uw kraamverzorgende. Als u dit lastig vindt kunt u, wanneer de Bakermand contact met u opneemt om de zorg tot dan toe te evalueren, uw onvrede bespreekbaar maken. U word gebelt rond de 4e dag van uw kraamweek. Wilt u eerder in contact komen kunt u altijd bellen naar 06-45888939 (24 uur per dag).


Wilt u liever een schriftelijke klacht indienen?
Dit kan per mail naar contact@bakermand.nl wij zullen dan binnen 1 week contact met u opnemen zodat u uw klacht mondeling kan toelichten.

 

Geschillencommissie Verpleging, Verzorging en Geboortezorg

Lees hier de klachten regeling: Klachtenregeling Kraamzorg de Bakermand - BO.pdf